מאמן כושר לגיל השלישי . כל הטיפים לבחירת המאמן המושלם

מאמן כושר לגיל השלישי

מדוע העבודה עם מאמן אישי מהווה מגמה גוברת בקרב האוכלוסייה הבוגרת

מאמן כושר לגיל השלישי מציע  כעת תכניות כושר מיוחדות המתאימות למבוגרים שרוצים יותר עצמאות, יותר ניידות פונקציונלית ובריאות ויציבות גדולים יותר בחיי היום יום. אימון אישיים אמורות לטפל בבעיות  כגון (אובדן שיווי משקל, תיאום, כוח וסיבולת).  בעייות אלו מובילות לאיכות חיים נמוכה יותר ולעצמאות כללית נמוכה.

 אימונים אישיים לאוכלוסייה המבוגרת אינם רק אימונים קלים יותר

הערכה מהירה של אימון אישי עשויה לגרום לחשוב ,שהאימון אישי קל יותר. לא נכון הדבר, אבל זה אומר שהאימון מתמקד בצרכים ובמגבלות שונות. תרגילים הלוקחים בחשבון בעיות שכיחות הקשורות לגיל, כולל כאבי מפרקים בריאות ובטיחות האימון, הם מרכיבים קריטיים לאימונים הממוקדים באוכלוסייה המבוגרת..

המוטיבציה היא גם היבט חשוב באימון האישי עבור לגיל האוכלוסייה המבוגרת. במיוחד עבור מי שכושרם מעולם לא היה מוקד בחייהם. קל להתייאש כשמתמודדים עם גמישות מופחתת, איזון, כוח וסיבולת. התפיסה שהם פשוט “זקנים מדי” עבור דברים מסוג זה או שהם מסוכנים מדי יכולה למנוע מקשישים להמשיך בשגרת כושר.

 הנחיות התעמלות לאוכלוסייה מבוגרת

חשיבות מאמן כושר לגיל השלישי המתמחה בכושר לגיל המתקדם . אם יש מישהו שידחוף אותך אך גם ירגיע אותך אתה יכול לבנות את ביטחונו העצמי של המתאמן, מה שמביא ליתרון משמעותי מעבר ליתרונות הפיזיים.

בנושא בטיחות האימון . הדאגה מפני הסיכון לפציעה מבוססת מכיוון ,שכאשר אנו מתבגרים וגופנו אינו מגיב במהירות. פציעה קלה עלולה להוביל לבעיות גדולות יותר.

אם מעולם לא השתמשתם בחדר כושר, הליכה לחדר כושר יכולה להיות מאיימת – לא משנה הגיל שלכם. אך זה לא אמור למנוע מכם להגשים את היעדים בנושא שיפור הכושר הגופני.

 

מאמן כושר לגיל השלישי מגמה צומחת בארץ ובעולם

ככל שדור הבייבי בומר מתבגר, הצורך במאמן כושר לגיל השלישי גדל. המגמה הזאת תמשיך לגדול גם בשנים הקרובות. ישנם מאמנים העובדים אך ורק עם אוכלוסייה מבוגרת, מאמנים אלו צברו ניסיון רב לאורך שנים ועל כן מומלץ דווקא  לעבוד עם מאמן המתמחה באוכלוסייה זאת.המחקר בתחום אימוני כושר לאוכלוסייה המבוגרת ממשיכה לגלות דברים מפתיעים. תוכנית אימונים ממוקדת יכולה להוביל לשיפור דרמטי. בכוח, באיזון, בביטחון וביכולת לחיות באופן עצמאי בקשישים מגיל 50 עד 80 ומעלה.


[table “1” not found /]