הסוד לאריכות ימים-אימון כושר אישי לגיל השלישי -הדרך הבטוחה לשמירה על בריאותכם.

אימון כושר אישי לגיל השלישי

אימון כושר לגיל השלישי

אימון כושר אישי לגיל השלישי הופך להיות דבר מקובל בימינו. בעשורים האחרונים אנו עוברים שינויים גדולים בכל ההתייחסות של החברה לתהליך הזקנה. בעבר המושג הגיל השלישי עורר אסוציאציות הקשורות בעיקר למחלות ומוגבלויות. ההתייחסות שלנו לגיל השלישי הייתה מזלזלת מאוד. אך העליה ברמת החיים והתקדמות הרפואה תרמו להזדקנות האוכלוסייה, ובסופו של דבר הביא לשינוי ביחס כלפי הגיל השלישי. אוכלוסיית הגיל השלישי נמצאת בעליה ועל פי התחזיות עד שנת 2045 שיעור בני הגיל השלישי מקרב כלל האוכלוסייה צפוי לעמוד על 15%.

ככל שהאוכלוסייה מזדקנת אנו גם מבינים שהגיל השליש הוא אינו מילה רעה. בני הגיל השלישי רוצים לנהל חיים פעילים ומלאים ופשוט ליהנות מהחיים. פעם חינכו אותנו שהעולם שייך לצעירים וכמעט ושכחנו שהזקנה מביאה חכמה וניסיון חיים. גם בני הגיל השלישי רוצים לבלות, לעסוק בתחביבים וליהנות מכל מה שיש לעולם הזה להציע.

היבט אחר של הנושא הוא שבמקביל להזדקנות האוכלוסייה, אנו לומדים עוד על השינויים הטבעיים שמתרחשים בגוף. אנו למדים על הבעיות הפיזיולוגיות שאיתם מתמודדים בני הגיל השלישי ועל הצרכים המיוחדים של הגוף בגילאים אלו. הידע המצטבר מאפשר לנו להביא שיפור באיכות החיים ולהתמודד עם מחלות בצורה טובה יותר – לא באמצעות תרופות, אלא באמצעות שינוי אורחות החיים. וזהו הזמן לדבר על אימון כושר אישי לגיל השלישי.

אימון כושר אישי לגיל השלישי

מאמן כושר לגיל השלישי

אני יכולה לדבר עד מחר על החשיבות של אימון כושר לגיל השלישי, אך ישנן גם שאלות של איך וכמה. מי שעוסק בפעילות גופנית כל חייו אולי יודע איך לדאוג לגופו. אך לרובנו אין את הניסיון המקצועי ואנו זקוקות לליווי. זוהי אחת הסיבות המרכזיות מדוע יש צורך במאמן כושר לגיל השלישי.

לכל אחת מאיתנו יכולות גופניות שונות, וצורך בדגשים שונים. ולכן אנו זקוקות למאמן כושר אשר יבנה עבורנו אימון כושר אישי לגיל השלישי. מאמן כושר יודע אילו תרגילים מתאימים, כיצד יש לבצע אותם ובאיזו עצמה. כמו כן מאמן מציב לנו יעדים, דרך ותכנית.

אימון לגיל השלישי הוא לא בהכרח במתכונת של אחד על אחד. הוא יכול להתבצע בקבוצות הומוגניות עם נשים אחרות. אימונים שכאלו מסייעים לנו להתחייב לתהליך והם חוויה חברתית נעימה.

כך בוחרים מאמן אישי

אני ממליצה לכן מאוד על פעילות גופנית, אך עשו זאת באמצעות מאמן כושר מתאים. לא חסרים מאמני כושר צעירים המתמחים בפיתוח שרירים, אך זהו אינו האימון עבורכן. מאמן כושר לגיל השלישי צריך להכיר את התחום מקרוב ולהבין את התהליכים הפיזיולוגיים המאפיינים את הגיל המבוגר. התייחסו לזה כאל זכות ולא כאל חובה והשתדלו ליהנות מזה. אם תמצאו מועדון המאפשר לכן לשלב אימוני חוץ ופנים, כך תוכלו ליהנות מאימונים מגוונים ושוברי שגרה.מלבד הצורך במאמן כושר אשר התמקצע בגיל השלישי, יש גם להתייעץ עם רופא המשפחה ובמידת הצורך לבצע בדיקות רפואיות מתאימות.

[table “1” not found /]